Hol a Haszon?
|
ELŐNY |
HASZON |
|
Potenciális vevők kialakítása |
Adatbázis bővülése Bevétel növekedés Törzsvásárló generálás |
|
Piacgenerátorral |
Pénzt, és időt spórol meg |
|
Konkurenciafigyelés Előnyök, és gyenge pontok a konkurenciával szemben. |
Bevétel növekedés Pénz |
|
Célpiac meghatározása Kik felé orientálódjon? |
Időt, és költségeket spórol meg! |
|
DM levél készítés „direkt elad” |
Gyors profitra tesz szert! |
|
Hirdetés |
Köztudatban van. Vevőkörbővítés. Pénz |
|
Akciók kialakítása, ötletekkel segítés |
Plusz bevétel Raktáron lévő termék kiárusítása. Figyelemfelkeltés |
|
Honlap kialakítása, szövegek megszerkesztése, írása |
A látogatottság növelése. Profit emelkedés |
|
Szlogen |
Márkásítás- márkaerősítés Reklám Tudatosul a vevőben, hogy Ön a piacon jelen van! Profit |
|
Ügyfélkutatás |
Költségek minimalizálása, hiszen nem terheli Önt költség Megtudja, mit gondolnak Önről, illetve termékéről, szolgáltatásáról Statisztikát vonhatunk a negatív, és pozitív visszajelzésekből, ezzel javíthatunk terméke jelenlegi piaci helyzetén. |
|
Termékcsoportok kialakítása Több termék egyszerre való értékesítése |
PROFIT! |
|
Bérköltségek, járulékos költségek csökkentése |
Nincs szükség „plusz” ember foglalkoztatására Időt, pénzt spórolva ezzel. A megszerzett profit, nem járulékos költségek, kifizetésére folyik ki az Ön zsebéből. |
|
Telemarketing |
Plusz telefonszámla költség nem terheli Ehhez sem kell plusz 1-3 embert foglalkoztatnia. Profit |
|
E-mail kiküldés |
Időt spórol meg |
|
Marad ideje saját cége, és magánélete irányítására. |
Saját feladatait is el tudja látni. Nyugodt szívvel fekhet le esténként aludni, hiszen aznapi feladatát időben elvégezte. |
|
„Helybe adjuk” a Piacgenerátort Nem kell utazgatni, telefonon lerendezhető |
Időt, pénzt spórol. Benzinköltsége a zsebében marad. |
|
Tréninget adunk Önnek, illetve értékesítőjének |
Nem ad ki több százezer forintot ilyen-olyan tréningekre. Profit. |
|
Folyamatos Internet jelenlét |
Ismeretség. PROFIT. |
|
1 éves marketing terv Marketing eszközök elkészítése |
Időt és energiát spórol meg. |
|
Pozícionálás Az adott célpiacot kutatjuk fel |
Potenciális vevőkhöz kerül ki ingyenes, információs anyaga Profit Nincs felesleges, plusz munka. |
|
Hírlevél |
A már meglévő, és a leendő vevők folyamatos kapcsolattartása Profit Ezzel törzsvásárlókat generálhat. |
|
Szakvélemény |
Felmérjük cége helyzetét a piacon Profit |